عصر کرد

آخرين مطالب

سردار نقدی: انتقام قطعی است و هیچ شکی در آن نیست |‌ دستگاه‌های اقتصادی اجازه ندهند اقتصاد ایران منفعتی به آمریکا برساند اقتصادي

سردار نقدی: انتقام قطعی است و هیچ شکی در آن نیست |‌ دستگاه‌های اقتصادی اجازه ندهند اقتصاد ایران منفعتی به آمریکا برساند
  بزرگنمايي:

عصر کرد - به گزارش همشهری آنلاین، در اولین جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله 13 آبان که به ریاست سردار محمدرضا نقدی برگزار شد، اعضای ستاد از دستگاه‌ها و نهادها و وزارت‌خانه‌های مختلف به ارائه پیشنهادات و نظرات خود برای برگزاری مراسم پرداختند.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله 13 آبان گفت: مقام معظم رهبری روز 13 آبان را روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان نامیدند و این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز که با سه حادثه بسیار مهم گره خورده است، یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج و نقش‌آفرینی می‌کند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
روز 13 آبان که در مجلس شورای اسلامی روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است، روزی است که امت بیداردل و انقلابی ایران به ویژه دانش‌آموزان عزیز و مسئولیت‌شناس آن را به یک حماسه ماندگار تبدیل می‌کنند.
وی ادامه داد: امسال این روز به شرایط خاص مقاومت مردم فلسطین و غزه گره خورده است و طبیعی است بحث استکبارستیزی و مقابله با رژیم ددمنشانه کودک‌کش اسرائیل علنی‌تر و گسترده‌تر در صحنه‌ها و میادین حضور دانش‌آموزان و مردم تجلی پیدا کند.
عرب انصاری گفت که سردار نقدی از پیشکسوتان صحنه مبارزه با استکبار جهانی هستند و برای دومین سال ستاد برگزاری مراسم 13 آبان را به ریاست ایشان آغاز می‌کنیم. طبیعی است حضور موثر ایشان به لحاظ همفکری و ارائه نظر و هماهنگی در برگزاری و اجرای برنامه‌های ستاد به ویژه برنامه حضور مردمی در راهپیمایی روز 13 آبان مورد توجه است و با توجه به تحولات منطقه‌ای و جهانی این روز باید با حضور گسترده‌تر اقشار باشد.
باید همه دستگاه‌ها به میدان بیایند
«سردار محمد رضا نقدی» نیز در این مراسم گفت: تمدن غرب در سال 2024 رسوا شد؛ شاید برخی ایراد بگیرند که چرا می‌گویید تمدن عین توحش است، اما در دنیای سیاسی یک غلط‌هایی رایج است و مجبور است استفاده کند. با حمایت‌هایی که از رژیم صهیونیستی کردند جنایت‌های بزرگی شکل گرفت. وزیر خارجه آمریکا در یکی از گفت‌وگوهایی که با یکی از شخصیت‌های منطقه داشت گفته است فردای طوفان الاقصی که وارد تل‌آویو شدم همه چیز فروریخته بود و ما بودیم که اسرائیل را سرپا نگه داشتیم. رژیم صهیونیستی پنج درصد هم توان مقابله نداشت و نشان داد که اسرائیل پادگان رژیم ایالت متحده آمریکا و برای زورگویی و جنایت در منطقه است و آمریکا اصل ماجراست و آمریکا راس کودک‌کشی است و باید پاسخگوی جنایات بی‌سابقه‌ای که تکرار شده باشد.
وی گفت: امسال در راهپیمایی 13 آبان مردم ما با انگیزه‌ترین هستند. باید همه دستگاه‌ها به میدان بیایند تا این روز را پرمحتوا و غنی کنیم. سال گذشته شکایت 28 مرداد را در روز 13 آبان داشتیم و در طی 10 ماه 420 هزار نفر از مردم کشور با شناسه ملی و تلفن مشخص شکایت خود را کتبی ثبت کردند و شاهد بودیم در این مدت حقوقدانان مومن و انقلابی ما کیفرخواست فوی آماده کردند و به هیات حاکمه و دولت آمریکا این شکایت اعلام شد و غیابی این دادگاه شروع شد و در 28 مرداد سال جاری اولین جلسه دادگاه هم برگزار شد. ان‌شاءالله این دادگاه به نتیجه می‌رسد و سکوت نمی‌کنیم. این دادگاه‌ها بهترین جهاد تبیین است و با یک فضای سیاسی متفاوت است. اسناد معتبر و مستدل داریم مبنی بر خیانت یک دولت زورگو به یک ملت که آزادی‌ها و حقوق‌شان را از آنها سلب کرده و ثروت‌های ملی ما را بردند که در کیفرخواست همه اینها قید شده است.
پیام تجمع و حضور در راهپیمایی 13 آبان باید اشکارسازی بیشتر ماهیت استکبار باشد
نقدی گفت: در روز 13 آبان باید برنامه‌های کیفی را هر نهادی جداگانه داشته باشد. پیام جهانی این تجمع و حضور است که باید بیشتر از همیشه رویکردمان به پیام‌رسانی جهانی باشد که ماهیت استکبار برای مردم بیشتر از گذشته آشکار شود.
رییس ستاد بزرگداشت روز 13 آبان اظهار کرد: نه تنها مردم دنیا بلکه مردم صهیونیست داخل سرزمین‌های اشغالی با استمرار این جنایات مخالفت می‌کنند. با این حال آمریکا تنها پشتیبان این جنایات است و نخست وزیر این رژیم را دعوت می‌کنند و تشویق می‌کنند در حالی که سابقه نداشته است در کنگره آمریکا یک رئیس‌جمهور آمریکا این گونه تشویق شده باشد که برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کف و جیغ و هورا می کشند و چهل بار روی پا می ایستند و کف می‌زنند و هورا می‌کشند.
سردار نقدی ادامه داد: امسال باید درباره توقف کشتار کودکان و دانش‌آموزان در غزه بیشتر فعالیت شود. پیشنهادات برای شعار و عنوان پویش بین‌المللی در فضای مجازی و رسانه علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را همه دستگاه‌ها ارائه کنند که تا پایان شهریور این کار انجام شود.
جامعه حقوقی پرونده جدیدی از سایر جنایات آمریکا علیه ایران باز کنند
جامعه حقوقی کشور خواست تا به جز پرونده 28 مرداد، یک پرونده جدید از سایر جنایات آمریکا علیه ایران باز
دستگاه‌های اقتصادی اجازه ندهند اقتصاد ایران منفعتی به آمریکا برساند
نقدی گفت که انتظار داریم دستگاه‌های اقتصادی کشور اجازه ندهند اقتصاد ایران منفعتی به آمریکا برساند. وقتی آمریکا تمام تلاشش را انجام می‌دهد که مسیری به سمت ایران باز نباشد و اقتصاد ما را شکست بدهد، ما هم نباید اجازه دهیم که بهره‌ای از ایران به اقتصاد آمریکا برسد و اگر مسیرهایی باز است این راه‌ها باید بسته شود.
وی هم‌چنین اظهار کرد که باید محتوای آموزشی ما از اسناد لانه جاسوسی و دیگر اقدامات آمریکا علیه مردم و کشور استفاده کند و بیشتر جنایات آمریکا را به نوجوانان و جوانان بشناسانیم. علاوه بر این مراسم امسال فرصتی است تا 35 شهید لانه جاسوسی را به جامعه بهتر معرفی کنیم.
کد خبر 879418 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه 13 آبان اقتصاد ایالات متحده آمریکا

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/883872/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری جلسات هفتگی قرآن کریم در حسینیه صاحب الامر مشهد + فیلم

پاس طارمی، خواب را بر اینزاگی حرام کرد!

وضعیت نامشخص سهرابیان و استقلال؛ فسخ یا وصل!

دیاز: اگر گوندوگان خوش‌شانس بود اینتر را می‌بردیم!

انریکه: ثابت کردیم هرگز تسلیم نمی‌شویم!

گواردیول: مهار مهاجمان اینتر دستاورد بزرگی است!

عیادت فلیک از مارک برنال با هدیه ویژه!

شوخی آچربی با هالند؛ بازم به ما گل نزدی!

نمایش ضعیف ارلینگ؛ هالند مثل همیشه گم شد!

متکبرانه‌ترین شادی گل تاریخ لیگ قهرمانان

گواردیولا: مقابل استادان دفاع عالی بازی کردیم!

شکاری در سپاهان ماندنی شد

بارلا: حیف شد، می‌توانستیم سیتی را ببریم!

پنجره نقل و انتقالات ایران بسته شد

کلوب بروژ 0 - 3‌ دورتموند؛ شروع مطمئن نایب قهرمان!

ضدحال به انریکه؛ آسنسیو باز هم مصدوم شد!

پیش از دیدار حساس پپ دی‌بروینه را از دست داد!

تساوی یاران طارمی مقابل منچسترسیتی در شب فرار پاری‌سن‌ژرمن از شکست

گل دوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

گل اول دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

گل اول پاری سن ژرمن به خیرونا توسط نونو مندز

گل سوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیراسی

سرمربی‌ الوکره: این باخت را در تبریز جبران می‌کنیم!

کمبود فضاهای آموزشی در جوانرود، مسئولان پای کار آیند

همتی: «تغییر»، پاسخگویی به مطالبات جامعه است/ انتصاب‌های جدید در وزارت اقتصاد

توقف بولونیا در لیگ قهرمانان اروپا

محمد محبی هنوز تست نمی‌شود!

آتالانتا توانایی بردن آرسنال را دارد!

گل دیدنی مهدی ترابی به الوکره از نمایی دیگر

لاپورت: گواردیولا دوستم نداشت، اما دلتنگ او هستم!

بازگشت سریع السیر تراکتور از قطر به تبریز

ژابی: می‌دانم که فاینورد چه بازیکن خطرناکی دارد!

عارف در نقش ناجی تراکتور پس از 110 روز!

اولین تصاویر از مربی جدید رقیب استقلال و پرسپولیس

صعود تاریخی ایران به رده دوم

میرابیان: عملیات تروریستی در لبنان اوج استیصال صهیونیست‌ها بود/ یزدان پناه: پشت صحنه تمام جنایات صهیونیست‌ها آمریکایی‌ها هستند

فال انبیا فردا پنج شنبه 29 شهریور 1403

تغییر، پاسخگویی به مطالبات جامعه است/ انتصاب‌های جدید در وزارت اقتصاد

«تغییر»، پاسخگویی به مطالبات جامعه است

مناظره خسرو با فرهاد

من نخواهم ایستاد رو به روی تو!

اتفاق جالب برای طارمی در خانه من‌سیتی

گلزنی حسین‌زاده به سبک مهدی قایدی!

بهترین برد آسیایی تراکتور در خارج از خانه

دانیال و یک روز کامل مقابل عبدالکریم حسن

اسکوچیچ: دوست ندارم تراکتور دفاع کند

مهاجم تراکتور لحظه آخر از لیست بیرون رفت

توافق شمس‌آذر با مدافع سابق سپاهان

ادعای درویش: افزایش سقف بودجه امروز ابلاغ شد!

اشتراکالی: هدف تراکتور در آسیا را نمی‌گویم!